Torsdag 30

Chachaa!
Har fått hoppa in och jobba ons-tors denna veckan, underbart! :) Igår byggde vi om lite i skylten och på väggarna och idag kom det lite nya snygga kläder, alltid lika kul att kolla vad det är i papp-kartongerna, som julafton nästan ;) Har tagit hem lite nytt idag, får se vad som får stanna kvar och bo i min otroligt organiserade garderob.. eller njaa måste nog ta ett riktigt ryck där när jag har tid!
Igår gjorde jag en liten comeback på gymmet efter 2 veckors uppehåll, dock hann jag inte gå dit ikväll så jag får hoppa på det nästa vecka igen!

Fy vad kallt det har börjat bli! Fick ha vantar på mig när jag cyklade hem från jobbet ikväll :O Jag vill inte!! Jag gillar inte kyla, det är inte min grej för jag fryser alltid så. Dock gillar jag snö liiite bättre sen jag träffat Filip, han får allt att låta bra han haha :P

Nehe nu har mamma och pappa kommit hem från Maxi så jag ska kolla om de fått med sig något gott hem och sen sätta Idol på play :) Gott att Jay gick vidare igår, sjukt bra!
Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0