September

Vissa dagar är händelserika, andra är så där dötrista. Idag var det det senare alternativet!
Dagen har bara bestått av en massa tråkigt städande, tvättande, har skrivit CV (som jag inte ens orkade skriva klart) och resten av dagen har jag väl i stort sätt suttit och stirrat in i datorskärmen.
Höjdpunkterna idag var nog när det kom en jättesöt liten kille och skulle sälja jultidningar, en sån där med valpögon och vi vet ju alla hur svag jag är för sådana ;) Såå jag var bara tvungen att handla av stackarn, eller ja, pappa iaf haha..   Höjdpunkt nr 2: Filip ringde och räddade mig från att ut tråkas till döds av CV skrivandet. Riktigt bra framförhållning har han ibland också haha. Och till sist höjdpunkt nr 3: Lite spännande saker måste ju hända, igår var det gubben i Per-mobil, idag "exploderade" spisen när pappa lagade mat, PANG sa det bara och sen var den död! Fick mig en lite dos av adrenalin där tror jag ;) Så imorgon blir det till att köpa någon billig skit någonstans, för det dröjer nog några månader till innan det nya köket är klart om jag känner mig familj rätt och det gick inte att sätta in den nya spisen för den var självklart tvådelad!

Nu sitter jag här och har gosat in mig i Filips tröja, som han till min stora lycka glömde här i måndags! Det är något särskilt med pojkväns tröjor alltså, så är det bara ^^ Får se om jag lämnar tillbaka den till honom när vi ses ;)

Imorgon hoppas jag på en mer händelserik dag! Händer det inte något snart så kommer jag bli tokig av min rastlöshet! Jag vill att det ska bli helg och nästa vecka, för då blir det kanske en tripp till Växjö för att hälsa på vår lilla Fanny som börjat plugga! :) Lite shopping lär ju slinka in, behöver höstjacka och höstskor! Sen ska jag försöka (a) hålla i slantarna..


Kommentarer
Postat av: Sanne

haha, jag jobbar på den tighta assen;) Ja klart vi hinner! nästa onsdag mer bestämt, ska bli kul!:) Också kul att du börjat uppdatera igen (y)

2010-09-03 @ 14:44:47
URL: http://sannesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0