Kräftskiva 2010

Så var det den årliga kräftskivan i Saxemara över för detta året, och vilken kväll det blev! Fruktansvärt roligt med lekar, snapsvisor (som sångledare Filip skötte ypperligt haha), god mat och underbart sällskap!
Första utmaningen: Tipsrundan! Gick väl sådär i år.. Filip och jag satsade på att det var 1or som var det rätta svaret på nästan varje fråga, vi ska vara glada att det iaf blev en 3-4 rätt av 14 ;)
I år var det Valet 2010 som var temat och vi delades in i olika partier. Själv hamnade jag i Miljöpartiet och som vanligt hade jag Tobbe, Farbror Kalle och Leif på laget! Av någon konstig anledning hamnar vi på samma lag varje år! Inte mig emot för vi har vunnit nästan varje gång också och likaså gjorde vi denna gången! Jag vann en matlåda haha woho!! :D     Efter att de "redigaste" åkt hem blev det fest på riktigt, och galenskap på galenskap hittades på! Det spårade riktigt där på slutet, men vi hade så underbart roligt så vad gjorde det! 

Jag låter resten av kvällen visas i några utav alla härliga bilder. Det finns en del sjuka filmer också tydligen, men dem har jag inte sett än.. Får se om det är något man vågar visa upp :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0