Hejdå Sommar..

Vaknade upp till höstväder idag, regn, kallt och blåsigt.. And I hate it! Jag gillar bara hösten när man har den mysigt inomhus, att löven på träden blir ganska fina och såklart alla mysiga höstkläder. Men annars.. nej usch och fy säger jag! Känns bra att jag kommer slippa den jobbigaste hösten och kanske ha tur att komma hem till vintern istället, för den gillar jag liite bättre än hösten.

I fredags fick jag hoppa in och jobba och efter det sprang jag bort till biografen för att möta upp Filip, Timmy och Linus. Vi såg "I rymden finns inga känslor". Åh vad bra det den var! Skrattade ofta och storyn var bra. Skulle kunna se den på bio igen :)
Resten av helgen tillbringade jag i Eringsboda där det var fullt hus :) Det var riktigt skönt att bara få vara en helg, utan att det är någon fest eller något annat man ska göra. Visst det är jätte kul med fest, kalas och allt sånt men ibland är det skönt med en lugn helg! ^^

Igår kväll träffades vi utav tjejligan som är kvar hemma, hos Anna. Vi fikade och pratade, och pratade, och pratade.. Vips så blev klockan halv 3 på natten :O Kommer sakna alla så när de sticker till Norge!! Nu är det jag, Sara, Linn och Frida kvar.. Vi får göra det bästa av situationen helt enkelt! Och träffas dubbelt så mycket så att det väger upp :)

Och tillslut: Idag har jag inte gjort något vettigt alls förutom att skicka ett brev och köpt en onödig grej på Maxi.. Dock har jag varit duktig och tränat lite med Massis! Fick köra runt lite i den nya bilen också! Den bilen "had me at hello" Jag älskar den, sjukt härlig att köra och det ända jag har att klaga på är färgen och att stereon inte har samma ljud som i den förra bilen. Annars är det min nya ögonsten ;)

Imorgon drar Idoltåget till Malmö.. Är lite skraj för att se det faktiskt haha. Får väl se om Sanne och jag dyker upp där på ett litet hörn! Jaja Bagge vet inte vad han går miste om haha ;) Maybe next time. Nu vet jag vad det handlar om, inte så lätt att halka in på idol-bananskalet som man tror, det är mycket mer invecklat än jag trodde och definitivt mer uppgjort från början. Jag är stolt över mig själv ändå, att jag vågade :) Sen får vi se om det blir något av till våren, man ska aldrig säga aldrig!  



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, om bagge bara visste...;) klart du ska testa nästa år med! Du måste höra av dig imorrn om vi är med i rutan! hihi. hoppas, hoppas inte..

2010-09-14 @ 23:07:37
Postat av: Kasper

Invecklat och uppgjort? Berätta :)

2010-09-14 @ 23:59:06
URL: http://www.kajan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0