4 september

Igår var det min käre fars 49årsdag, han börjar bli gammel gobben ;) Tur det inte syns på honom att han snart är 50, hoppas man ärver de generna, farmor är typ 70 tror jag och ser ut att kunna vara 60-65. Hoppas, hoppas, hoppas... I alla fall, pappa fick en jättefin hoodtröja av mig och joakim, joakim blev lite halv tjurig och ville ha den själv när han såg den. Tänka sig vad jag pricakde rätt denna gången ^^
Vid 9tiden hämtade jag mamma på stationen, och vi åkte och hämtade underbart god Thaimat! Den som tog hit Thai till ronneby vill jag hylla! :D Efter maten satt jag bara och pratade en massa med mamma och pappa om både lätaa och djupa saker. Ganska skönt även om man tycker de är mest pest och pina ibland.

Jag gjorde en riktig höstrensning i mitt rum igår kväll också. Jisses vad massa skit jag hade i skrivbordet, massa gamla lönepapper, scheman och jag vet inte vad. Så nu ser det fint och organiserat ut igen :D Pappa och jag var och köpte en ny fin skrivare igår också, som passar in mkt bra i mitt rum om man jämför med det andra gamla skrället ;P Sen investerade jag i ett par nya hörlurar till Iphonen och Ipoden, tyckte de som följe med var ganska B, så nu har jag ett bar fina lila som man proppar in i öronen och inte hör ett skit av vad som händer utanför. Det blir som ett vakuum, tycker det är lite läskigt, men jag vänjer mig nog ;)

Idag är det dags för den årliga kräftskivan i Saxemara med Losell-släkten! Åh detta har man sett fram emot hela året, i princip  vad som helst kan hända på dessa fester och det vill man inte missa!
Frida och jag satt och laddade upp med en massa härlig musik och gamla bilder igår, så vi är lagom taggade! :D Wiiee! Inget mesande ikväll inte, it's all in or nothing!


Nej nu måste jag hoppa i duschen. Har "lovat" Filip att han ska slippa sitta och vänta på mig tills jag är färdig fixad. Får hoppas jag kan hålla det.. ;)



En gammal goding ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0