Tiden rusar förbi

Nu är det nästan torsdag och snart har väl denna veckan också sprungit iväg. Det är bara 19 dagar till jag åker till USA, mindre än 20, mindre än en hel månad. Snart står jag där i Köpenhamn och vinkar av mamma och pappa som får köra ner mig då jag ska flyga redan kl 6.00. Jag kan knappt förstå att det faktiskt är på riktigt, jag ska åka till mitt drömresemål USA. En utav alla mina drömmar kommer att gå i uppfyllelse, inte riktigt som jag planerat det från början, men detta känns bättre. Jag ska få åka till en underbar familj som jag vet att jag kommer stormtrivas i och jag ska ändå få jobba som AuPair, lite halvt iaf! Dessutom kommer jag få vara med om både Halloween och Thank's giving, två utav USAs största högtider, hur häftigt är inte det?
Hela 5 och en halv vecka i USA, it's gonna be awsome! :D

Och när jag kommer hem igen i december hoppas jag att jag kommer mötas av ett snövitt Sverige och Ronneby, där allt är som jag lämnade det, där allt är som det ska vara, så som det är just nu..


Har lyssnat på Rone Pope hela dagen, älskar hans musik och texter och att
Spotify äntligen insett det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0