Magic in me

Gode gud, hela min kropp skakar och darrar! Hängde med Malin på Aerobic/dans ikväll och efter det övertalade hon mig att stanna på body pumpen också. Så där var min premiär på det passet, har alltid sagt att det är inget för mig, men det var helt ok faktiskt! Efter passet skakar jag dukigt i armar och ben, går stolt över mig själv för att lägga tillbaka alla vikter men så när jag vänder mig om så ger Malin mig en ny vikt! "Den här behöver man ha på Coren" Så ja det var bara att snällt lägga sig ner på mattan och börja med situps! haha :) Malin var min personliga tränare idag och det var trevligt! Fast jag kommer troligen ringa och skälla på henne imorgon för att jag håller på att dö av träningsvärk haha ;) Men jag får nog tacka henne, för jag lär inte hinna med mkt mer träning innan USA så vrf inte köra alla pass på en och samma gång liksom? ;) 
Så nu sitter jag här, helt mör i kroppen. Att hålla uppe duschkranen var en utmaning kan jag säga haha! Oooh jag känner verkligen hur ont jag kommer ha imorgon och jag som brukar säga att jag gillar träningsvärk.. Kanske får äta upp det denna gången.

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag, skulle storstädat rummet, men så började jag sjunga och kom in i ett flow för jag har inte sjungit på så länge. Så jag har verkligen tränat hela kroppen idag, till och med stämbanden! Inte illa, hade jag varit liten nu hade säkert fått en guldstjärna i boken ^^

Imorgon ska jag på mitt första besök hos sjukgymnasten, hoppas hon kan fixa mig! Så det blir att stiga upp tidigt och infinna sig på gamla läkarstationen 09:45! Efter det blir det nog spring på stan, lite inför USA shopping. Vid 12 ska jag träffa några utav mina underbaringar till tjejer och vi ska ha Thaifredag! :D
Och på kvällen blir det Avatar på bio med Filip och lite andra pojkar, hoppas den är bra. Den tecknade serien är ju ganska fräsig ;)

Dags att med skakiga knän ta sig mot sängen! Godernatten :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0