Dallas day 4

Torsdagen började med ett spinningpass, vi skulle egentligen gått på pilates men det var fullt. Första gången jag gick på spinning och det gick bra, men tyckte det var ganska drygt..
Åkte hem, åt lite lunch och ringde hem till Mamma och pappa och pratade med dem en lång stund :) Sen hoppade jag in i duschen och slappade lite innan det var dags att åka och jobba. Peter och Hilde kom hem lite tidigare så jag satt och pratade lite med dem, testade att äta ostron och ja nu menar jag den råa och slemmiga sorten!! Jag vet ju att jag gillar ostronsås från Thai-restaurangen hemma så det borde väl smaka ungefär samma trodde jag. OJ vad fel jag hade haha, det hanns med en och annan grimas innan den slemmiga lilla rackarn' åkte ner i halsen! :S Peter stod redo med kameran när jag åt den och knäppte ett par bilder, kan ju bara föreställa mig hur de ser ut hahaha! Ska se om jag får tag på dem senare. Så nej tack, jag håller mig nog till ostronsås från thai ;)

Kl 6 kom Henke och hämtade mig och vi körde upp till Nick's skola och mötte upp en grupp med hans kompisar och deras föräldrar. Vi skulle åka till "Trillvania" en Halloween park med en massa spökhus och karnevalgrejer. Jag fick åka i tjejbilen, där jag fick träffa lite goa tjejer från Nick's klass. Vi gjorde ett snabbstopp inom matsället "Wenny's" där jag fick testa "Frozties", typ som milkshake fast lite glassigare. Sen började roadtripen, det var lite American Pie känsla över det hela, i typiskt amerikansk highshool anda! Så nu har man fått uppleva det också ;)
Två timmar senare var vi framme och vi fick alla våra VIP band och begav oss till ett utav alla spökhus. Det visade sig att vi tog det läskigaste först! Och jag ska vara helt ärlig, jag var sjukt skraj och greppade krampaktigt tag i personen framför mig i tåget och i Melissas hand haha. Ååh de jäkla monsterna hoppade fram överallt!! Rakt upp i ansiktet på en med riktiga psycho ögon! :O Som tur var så fick de ju inte röra en, men det är sjukt äckligt när de bara stirrar på en och sen hoppar fram och skriker en rakt i öronen!
Men efter det huset tyckte jag mest att det var kul, visst jag skrek en del men det var blandat med skratt :P En bana var i 3D, sjuukt häftig så den blev min favorit! :D

Vi var hemma sent och på hemvägen åkte vi inom Starbucks!! <3 Tog en Chailatte med soyamilk, mycket gott!

Har faktiskt känt av lite hemlängtan för första gången idag. Men det är bara för att jag gärna hade velat vara med några av mina bästa på Halloween fest och de nu har kul utan mig :P Meeen vissa uppoffringar få man göra! Och det går nog över strax :)



Peter, Hilde och Dupont :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0