6 dagar kvar

Är lite dålig med uppdateringen men det är ganska stressigt inför resan med mycket som ska fixas och ordnas. Blir desto mer när jag är iväg, hoppas jag!
I fredags var vi på Bio, The last airbender. Jag tyckte den var bra, fast grabbarna tyckte att de stressade igenom hela historien. Jag har ju inte sett alla avsnitt så jag märkte ju inte det på samma sätt. Men jag vet ju hur det är med Harry Potter filmerna, böckerna är så sjukt bra att man saknar många scener i filmerna. Sånt man får ta :P Oooh i november är det premiär för den näst sista filmen!!! :D  Can't wait!
I lördags kväll åkte Filip och jag hem till familjen Ingemarsson i Hoby. Där fixades det inför spökrunda för Moas fotbollstjejer och Filip och jag fick agera spöken haha :D Riktigt roligt var det, tjejerna blev riktigt rädda och skrek som tusan! Så det var lyckat :) Lite frusen om fötterna var man dock, men det var det värt!
Efter det åkte vi hem till Linus igen och gick in till Bettan och köpte lite äkta korvmoj-käk,jag ÄLSKAR kulformat pulvermos haha! Sen såg vi finalen av Dansfeber och en massa bloopers på Youtube.

Sen blev det söndag och Filip utmanade mig att göra mig iordning på en timme! Dvs. duscha, föna håret, sminka mig, kläder och fixa håret! Vilket brukar ta en evighet för mig... Så jag blev måttligt stressad men jag tog på mig utmaningen. Dock förlorade jag, kom in på 1 timme, 8 minuter och 35 sekunder. Såååå nära :( Aja, nästa gång!!
Tillslut åkte vi upp till Eringsboda. Där fixade vi lite käk och sen kollade vi på Transformers 2, den var bra, men lite för lång och lite för mycket action. Så jag tyckte nog att den första var bättre men jag gillade denna ändå, den var ju inte dålig :)
Igår var Filip världens snällaste och körde in mig till stan för att jag skulle till sjukgymnasten. Så nu har jag fått ett träningsprogram och ett gummiband. Får hoppas att jag kan hålla på detta i USA och att jag verkligen gör övningarna.. Kan ju komma mycket annat mellan, men jag ska försöka!

Idag har jag bara stressat runt på stan och köpt det sista inför resan, skrivit packningslista och håller nu på med att tvätta kläder som jag vill ha med mig. Det känns stressigt det här, och jag räcker inte riktigt till till alla som jag vill träffa innan jag åker.. Det är svårt att hinna med helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0