5 dagar kvar

Hej och hå! Här tvättas och packas det för fullt, men jag känner att jag har det mesta under kontroll och jag har stressat ner lite inför resan. Att flyga är ju faktiskt ganska spännande ändå..
Det är minimalt med packning i en gigantisk resväska jag strävar efter! Lättare sagt än gjort.. Men jag har också som mål att ta med mig mer hem än vad jag tar med till USA så det gör det lite lättare. Synd bara att jag har en sjukdom som kallas "Jag packar allt för säkerhetsskull, jag kanske vill ha det på mig.." Hehe.

Igår kväll kom underbara Frida hem från sitt Au Pair år i USA (Ganska komiskt att vi byter plats såhär) och ikväll fick jag äntligen träffa henne! :D Åkte upp till Fridas mami, där fanns också Phille så det var kul att träffa honom också. Madde (Fridas mamma) bjöd på kladdkaka och jag drack kaffe, igen... Sen pratade vi bara en massa om allt och ingenting och kollade lite i en utav Fridas scrapbooks, så himla fin!
Det var så konstigt att träffa Frida igen, men ändå så naturligt för nu känns det som att hon aldrig varit iväg! Kan ju bara tänka mig hur snabbt det kommer gå innan jag är hemma igen då :P Tokigt!


Imorgon ska jag till massören, sen har jag ett hål på 3 timmar som jag inte vet vad jag ska göra av.. Sen ska jag ääntligen få gå till frisören!! Åh jag blir tokig på mitt hår, de samarbetar inte alls med mig just nu! Så det det ska bli fruktansvärt skönt :) Efter frissan ska jag möta upp Malin och Jojje och vi ska gå och käka på Café och Matsal, lite mini avskedsmiddag får det bli. Nachos Tallrik: come too mama ;)
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0