3 dagar!

Nu är jag så gott som klar med min packning! Har bara sånt kvar som man inte kan packa ner innan själva resedagen :) Känner mig rätt nöjd faktsikt! Dock tror jag att jag kanske måste offra något plagg till ur väskan, det är redan mycket mindre än jag brukar ha med mig men det känns fortfarande för mkt.. Hmmm det är svårt alltså!

Nu har jag precis pratat med Lisa i telefonen! Åh var så härligt att få höra hennes röst lite! :) Det var för länge sen! Och den stackarn har skickat massa sms till mitt gamla nr och inte fått något svar! Jaja nu löste det sig i alla fall :D Tack för den pratstunden <3

För övrigt har jag gjort en jätte tabbe! Jag har glömt att växla dollar!! F*ck.. Och när jag väl kom på det hade banken stängt! :( Som tur är hade Linn 42 dollar liggande sen sin resa, så jag ska åka och växla det sen! Bättre än inget. Man vet aldrig om man behöver lösa pengar till något, alltid skönt att ha med sig lite :P Ibland blir jag så trött på mig själv!

Nej nu kommer Filip tror jag, måste rusa! Ha en bra fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0