En liten förklaring..

Okey, min söta vän Sara har framfört en lite förfrågan om att jag ska förklara lite vilka personerna är som jag skriver om! Visst kan jag göra det, så ni hänger med lite bättre :D Så den här är för dig Sara ;)

Jag BOR alltså hos, Henrik (Henke), Melissa (Melli) = Föräldrarna, Nicklas (Nick) och Henrik Jr (Lill Henke) = Barnen. Även Melissas pappa Raymond bor här.

Jag JOBBAR för Hilde och Peter som har två söner, Robert och Martin. Jag passar Martin ca 2 timmar om dagen mellan kl 4-6. Dupont som jag skrivit om är deras hund.

Eric = Är mannen som hämtar mig och Martin på måndagar och torsdagar för att åka ut på landet och ha ridlektioner med Martin.

Det är väl "huvudpersonerna" kan man väl säga, annars träffar jag ju en massa andra, men det är nog lättar att förklara dem i inläggen :)
Ska snart lägga upp "Dallas day 6" Och så kommer det en massa bilder från igår :D Stay tuned ;) haha

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, tack! du vet, det tar ett tag för mig uppe i bollen ;) men nu hänger jag med :D

2010-11-01 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0