Dallas 4 november

Steg upp halv 8 idag för att Melli och jag kommit överrens om att testa spinningen kl 8.30, igårkväll var jag sugen, men imorse, puh! Jag ville bara ligga kvar och somna om, men jag drog mig upp och vinglade trött ner i köket. Till min stora lycka så frågade Melissa om  jag verkligen ville göra det. Och ja sa "inte direkt"... Så hon bara skrattade och sa att jag kunde gå och lägga mig igen för hon ville inte heller egentligen! Så jag slängde mig nöjt i sängen igen och sov någon timme till :)

Vid ett tiden åkte vi till DSW som står för Designer Shoe Warehouse. Vilken affär säger jag bara, sko himmelen! Det var så mycket att det var svårt att veta vad man ville ha, så jag provade och provade... En massa superfina skor men jag bestämde mig bara för ett par idag för allting var så överväldigande att jag inte kunde bestämma mig. Men lyssna på det här PAPPA: det är ett par varma skor, fodrade inuti som jag kan gå runt i, i vinter! Så nu behöver du inte klaga på att jag inte har tillräckligt varma skor längre :D Haha! Det är inte lätt att hitta fodrade OCH snygga skor så jag slog till ;) Men jag hittade ett par skitsnygga höga också men de fanns inte i min storlek så kunde tyvärr inte köpa dem :P Ska åka tillbaka nästa vecka och se om de har fått in dem :D

Efter jobbet åkte jag och hela familjen Ax till köpcentret här i Frisco, älskar att affärerna är öppna ända till 9 och ibland längre! Vi åt kina mat och sen gick killarna åt ett håll och jag och Melissa åt ett annat! Vi hade bara en timme på oss så vi kollade mest igenom vilka affärer som fanns och gick bara in i dem som jag verkligen ville se! Som till exempel Victoria's Secret som är en skönhet och underklädes affär, har beställt bikinis därifrån nån gång men det är fruktansvärt dyrt med frakten och tullen! Så jag var otroligt lycklig när jag kom in i den affären :D I love it!! Köpte dock inget idag, men nästa gång lär det bli endel ;) Melissa har redan gett mig en gammal resväska som hon inte använder längre, så jag kommer ha plats med nya grejer nu ;D Sen var vi inne i The Disney store, helt underbart söt affär! Så där vill jag nog handla något bara för skojsskull!
Så imorgon åker jag tillbaka till gallerian och då lär jag komma ut med 1 eller 2 kassar ;) Jag är världens lyckligaste just nu! haha :D (Jag vet pappa "Håll i pengarna")



1. Skoaffären!
2. Fin karusell i köpcentret (ursäkta bilden, min kamera är knasig!)
3,4,5. Disney Store
6. Mina nya skor, dock visar de inte riktigt sitt rätta jag på bilden men de är såå snygga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0