Hårmodell/Brud

HelliHellu!
Idag har jag varit på min massage för denna månaden. Det var lite knutor att trycka bort och lite kotor som behövde knakas rätt igen. Inte så skönt som man kan tro med massage, meen desto underbarare efteråt. Känner mig som en ny människa varje gång jag går därifrån! Dock kommer snart huvudvärken, illamåendet och yrseln pga av alla spänningar som släpper. Men det får man stå ut med (y)

I tisdags var jag som sagt hårmodell på brunnen. Och mitt klänningsproblem löste sig, jag behövde inte ha någon utav mina klänningar jag släpat med mig. De bestämde att jag skulle göras till brud! Så jag for in till stan och DreamBride för att hämta en brudklänning. Det var en riktigt sjöjungfru-klänning och den var ganska tight! Jag kunde ha den, men nu vet jag i alla fall att alla 1800-tals kvinnor INTE fejkade sina svimningar! För guud vad tight den satt om bröstkorgen, jag kunde knappt andas när jag satt ner och med tanke på att jag skulle sitta ca 45 minuter på en scen där de skulle göra i ordning min brudfrisyr, så bestämde de att de faktiskt inte ville kväva mig ändå, så jag satt med klänningen halvt öppen haha. Fast det såg ut som att det skulle kunna vara så, så det gjorde inget. Skönt att slippa svimma framför ett 50tal frisörer iaf, för mitt hålla andan rekord ligger nog snarare runt 1 minut och inte 45 haha ;D

Sitter nu och väntar på att Pappa ska sluta jobba med toaletten så att vi kan ut och köra! Men det verkar ta en väldans tid... Bra att toan är på G här hemma i alla fall, men ändå, jag vill ut och göra Ronneby osäkert juu!! Ska kika på Vampire Diaries sen också, måste faktsikt erkänna att även om det är en Twilight kopia så är den riktigt bra!



Baby hit me with an encore

Kommentarer
Postat av: Anonym

korrektion The vampire diaries kom ut typ, 10år före twilight :) om du ville veta , alltså!

2010-03-04 @ 23:31:45
Postat av: Sanna

Vaaa! Haha det hade jag ingen aning om :O Vad bra, nu slipper jag störa mig på det, tack :D

2010-03-04 @ 23:34:07
URL: http://sannapolin.blogg.se/
Postat av: lisa

guud vad fin du blev :)

2010-03-05 @ 09:20:35
Postat av: Sanne

wow riktig snygging!:)

2010-03-07 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0