Pluggis

Det jag tycker är det bästa med solen och att det känns att våren verkligen är på väg, det är att jag får ny härlig energi att göra av med! På körkortet till exempel, var ute och körde både igår och idag, sen har jag suttit med teorin flera timmar (och nej nu överdriver jag faktiskt inte). Det var till och med så att jag tyckte det var lite roligt att plugga :O Hoppas verkligen det håller i sig, för nu ska jag fan ha mitt körkort!!

Moas och Linneas 18års fest i lördags var jätte kul och det var Natti också för ovanlighetens skull, bra musik, roliga människor och allt (y) Kvällen började hos Linus för lite för drink med Baya Päron, mums! Sen kastade vi oss in i en bil och begav oss till bygdegården, eller var det folketshus? Äh något utav det iaf, har inte nån stenkoll på Hoby precis haha :P Där gick vi först en tipsrunda som jag vann hahaha! Johanna kom tvåa och Filip trea. Det kaan ha varit för att vi gick med Linus hahaha ;D Vi fick med oss två chokladlådor hem iaf, dock får de vänta med att öppnas till påsk för min del i alla fall.
Det bjöds på tacos som jag tryckte i mig, fattar inte att jag aldrig tröttnar på tacos, det är lika gott varje gång! Efter maten började det drickas på riktigt och det blev bara trevligare och trevligare ;) Det lektes Hela havet stormar, med Filip som lekledare. Jag åkte dock ut ganska snabbt, dumma, fega killar som sätter sig på varje stol de flyttar ;( Vid halv 12 tiden kom gamlingarnas taxi för att ta oss in till Natti och utanför mötte jag upp fröken Losell.
Hemgången från Natti tog typ ett år, jag gick i slowmotion för jag hade ont i fossingarna! På vägen hittade vi Snöängel 2000 och la oss där och tittade på stjärnorna en stund! Det var en riktig toppen kväll med underbara människor och allt där till, mer sånt tack :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0