16 mars

Hey There blogreeeaders!
Nu har jag blivit dålig på att uppdatera här igen och då kommer jag kanske inte minnas de här dagarna jag missat skriva om, när jag blir sisådär 80-90 år? Tror faktiskt att jag ska skriva ut alla blogginlägg nån passande dag, kan vara kul att se tillbaka på om några år..

I lördags kom Annie och hämtade mig, hade inte träffat henne på hur länge som helst! Vi åkte till Thai och hämtade en massa god mat. När vi satte oss i bilen igen och placerade maten på ett säkert ställe där den inte skulle ramla omkull, spred sig en konstig lukt. Jag:Usch, alltså luktar det fis från thaimaten? Annie: Uusch ThaiiFiiiiiis!!
Jag tror vi skrattade hela vägen upp till Eringsboda. Jag var en ganska dålig Codriver (hur fan stavas det??), pratade mest hela tiden och glömde säga när vi skulla svänga, sen kunde jag tydligen inte höger eller vänster heller :O Haha men kul hade vi! :D
Vi kom fram tillslut iaf och efter ett tag kom också Rickard, så det var bara att hugga in på Thaifisen haha. Sjukt gott som vanligt! Sen var det dags för melodifestivalen, som bjöd på många härliga skratt. Efter det såg vi film Anchorman, riktigt bra, sjuk, men bra (Y)
I söndags väcktes vi av Pricken som kom in i rummet och praktiskt taget skrek att han ville gå ut, inget gulligt litet jamande där inte xD Men han är myysig Pricken, ser precis ut som min katt jag hade när jag var liten!
Filip och jag gick en lång runda i det uunderbara vädret. Kändes verkligen som att våren är påväg! Fast att det ligger mycket mer snö kvar i Eringsboda än här hemma, konstigt att det kan skilja så på bara några mil:P
Stannade hos Filip tills i måndags och då åkte vi till Linus i Hoby för lite frukostfika med honom, Tina, Josse och Caroline. Det var lika trevligt som alltid i Rosengården :)

Sen fick jag säga hejdå till mitt hjärta som åker till Thailand och har det bra i två veckor imorgon. Och lagom tills han kommer hem sticker jag till Göteborg, så vi ses inte på 3 veckor nu. Han kommer kommer bli huur brun som helst ju! Får nog fuska lite medans han är borta ;O Hoppas att han får det underbart i paradiset iaf!

Jag har bestämt mig gott folk! Jag är trött på att vara blond nu :O Det är riktigt jobbigt OCH dyrt att behöva färga utväxten ca 1 gång i månaden , för att mitt hår växer så s*tans fort! Sen tkr jag det är lite för ljust nu. Så japp nu är det dags att bli brunett igen! :) Tror jag ska köra på en Jennifer Aniston style! Hoppas det blir bra.. Måste fixa en färgtid hos Anki bara, hoppas hon har någon tid snart så jag inte hinner ändra mig haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0