1 Mars

Åh det är den första Mars idag, snaaart är våren hääär :') Okey, det snöar visst nu IGEN, men det smälter snart :) Jag längtar till Påsken och Göteborg något fruktansvärt nu, bara 1 månad kvar nu!

I fredags var jag med Filip på Bio, Percy Jackson. Jag tyckte den var jätte bra, fast jag störde mig på att de var tvungna att spela in allt i USA, jag menar, ingången till Olympus var Empire State Building och ingången till Helvetet låg vid Hollywood skylten? :S Haha kunde de inte spelat in det i Athen istället för att använda alla fejk saker i USA? Men,men resten med filmen var bra iaf :)

I lördags tränade jag först med Lisa, hon körde sitt Indoor Walking pass med mig. Riktigt bra var det och svetten rann, träningsverken kom redan på kvällen, så bra jobbat Lisen! :D
På kvällen kom Fanny och hämtade mig och alla mina grejer, såg ut som att jag rymt hemifrån med täcke, kudde, madrass och en stor väska i armarna haha! Vi åkte till Sara för att ha en riktigt "sova över kväll" som man hade när man var liten, pyjamasbrallor och allt haha ;D Vi gick till Willys och köpte en MASSA snacks :O Såg ut som att vi skulle ha barnkalas för 10 inte 5 personer. Dock höll jag mig borta från godiset och chipsen, håller fortfarande på mitt godis uppehåll! Meen det var riktigt frestande att ta en stor näve godis och trycka in i munnen. Dock höll jag mig duktig till grönsaksdippen och popcornen ;P  Jag vet inte riktigt vad vi gjorde hela natten, men vi somnade inte före klockan 6 haha :P Vi hade mycket roligt iaf!

Imorgon har jag ett fullspäckat schema. Möte på AF klockan 11, efter det lunch med Lisa, sen vidare till salongen för att vara hårmodell på ett evenemang på Brunnen. Det ska bli kul! Hoppas jag får en fin håruppsättning bara haha annars kanske det inte blir så kul.. xD Måste välja ut en klänning också, fan jag som är så trött på alla mina kläder.. Får se vad det blir för någon!



Kommentarer
Postat av: Lisa :)

hahaa, det var så lite det du min vän :) Duktig du är som lyckades hålla dig ifrån godis! En stor eloge från mig:D

2010-03-02 @ 09:44:08
URL: http://lisajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0