Keisha - Your Love Is My Drug

Helluuu!
Igår träffade jag Lisa, vi stack ner till stan och testade kebab på Andra Våningen, rätt gott faktiskt! Efter ett par konstateranden om saker vi irriterade oss på på hemmaplan så brast vi ut i gapskratt i bilen haha, helt galet! Vi stack ner till Maxi för att handla lite nödvändigheter, som slutade med en Ben & Jerry's Halfbaked!! Mums :9 Åkte hem hit och glufsade i oss den och snokade runt på facebook. Vi kollade på massa YouTube klipp med galenskaparna haha, VM i gymnastik och Inte bara glögg, är oslagbara MUUMMAAAAAH!!!!

Efter att Lisa lämnat mig kom min lille Fille. Han hade varit och tömt sig på blod på sjukhuset! Vad är det med Petersson sönerna och välgörenhet? :P Iaf så hade det nog slagit lite slint för honom, började sjunga en massa gamla låtar, "Fader Abraham" bland annat haha! Aja, inte mig emot jag hade roligt ;) När Filip var tvungen sitta vid datorn en timme tog jag tag i körkortet och la mig för att läsa i teoriboken!! Tog mig genom 50 sidor, sen fick det räcka.
Vi kikade lite på Hem till Midgård och sen på en mycket annorlunda film, Åh nu kommer jag inte ihåg vad den heter ju! Den var rörig och riktigt oförutsägbar i alla fall. (y)
Imorse ringde Gert Fylking till Filip haha! Han ville ha tag i Jim i Thailand, för att han skulle vara med i Rix MorronZoo!! Ganska coolt ;D På fredag kl 07.45 kommer Jim och Maria vara med i programmet. Då blir det upp tidigt och lyssna.

Keishas nya album "Animal" Är riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0