Keep running up that hill

Hejje!
Den här veckan har jag varit ett flitig jobbarmyra! Okey jag har väl haft ganska härliga tider, men det var länge sedan jag hade 4 dagars jobb på raken och det är väl bra eller? DET tycker i alla fall jag! Jag kan behöva lite pengar haha.. Snaart är det måndag och då rullar det in pengar på Sannas konto, det gillar jag verkligen! Inga onödiga köp från och med då, mitt nya namn blir Spara (y) Wish me luck! :O
I torsdags blev det en liten annorlunda frukost: Thai Buffé! Filip var snäll och bjöd mig :) Det var underbart gott och hade det inte varit så "tidigt" på dagen för mig så hade jag nog ätit ännu mer än jag gjorde :P Så det var värt det att gå och stinka lite Thaimat-os på jobbet sen!

Det läskiga Vildsvins-monstret har varit här utanför mitt fönster, medan jag sov! :O Grävt stora hål och vält ner krukor. Jag märkte ingenting, men usch vad rädd jag var natten efter, inbillade att jag hörde en massa saker haha. Fattar inte att de inte skjutit den än?? "Svårt att få tag på" säger de. Men snälla nån, gå runt husen på enbärsvägen mitt i natten så ska ni se att den står och tuggar på en och annan blomkruka! Men neej, vi väntar nog tills den anfaller någon på riktigt va? ;)

Imorgon är det min sista jobbardag för den här veckan! Och efter det skyndar jag mig hem för att klä ut mig. "Heaven and Hell" tema på Club Mingel i Karlshamn. Kan inte bestämma mig vad jag ska spöka ut mig till bara, har en djävuls-outfit klar.. men jag har redan varit det än gång. Så det hade varit kul att satsa på Heaven temat istället, meeen jag har nog inga kläder till det? Hmm.. ja vi får se vad det blir imorgon. Ska bli roligt med en temafest iaf, som studentfesterna. Ååh :') Studenten <3
INNAN vi ska ut imorgon så blir det inflyttnings middag/fest hos Fanny! :D Kommer nog bli galet, så kameran får nog följa med för en gångs skull ;) 

Nu ska jag hoppa in i duschen, lite sent tycker ni? En underbar tid för en dusch tycker jag! 

And they'll say told you so, we were the ones who saw you first of all
we always knew that you were one of the brightest stars



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0