2010

Det kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig vid att inte skriva 2 nollor bara på rutin tror jag haha! 2010 har i alla fall en härlig klang tycker jag, dock känner man sig gammal över att kunna säga " för 10,15,20 år sedan..."
2009 var ett år med mycket blandade känslor, både bra och dåliga! 2009 var liksom ett IT år känns det som: sista året på gymnasiet, studentfester i all ära, studentdagen, bal, luciakandidat, skivsläpp ;) haha, har träffat en massa nya goa vänner och Filip såklart :)

Igår började vi nyår med middag hemma hos Rebecca och Dennis. Damerna fick stå för matlagningen, otippat haha, eller ok Filip tärnade kycklingen.. Det blev fajitas! Riktigt mumsigt :9 Jag var lite rädd att alla skulle bli matförgiftade eftersom att jag fick uppgiften att steka kycklingen. Men så vitt jag vet lever alla idag? ;) Sen började det drickas och vi drog fram ett spel, män mot kvinnor eller något hette det. Lite drygt att tjejerna typ bara fick bil och vapen frågor när killarna fick mycket enklare! Men vi kunde endel iaf ;D 
Efter en massa strul med taxi som körde ifrån oss och en massa minusgrader, tog vi oss med hjälp av mamma till en mini fest i påtorp. Där firade vi 12 slaget och det blev ett bra ett :) Sen tog jag på mig Mammarollen för resten av kvällen/natten. Stackars Rickard, tyckte nog mest jag var jobbig haha. Men jag kan inte hjälpa det, blir sån när folk inte mår bra! Det blev en mycket bra nyårskväll i alla fall så jag är supernöjd! :)

Idag har det varit en riktig slapp bakisdag! Filip jag och Rickard kollade på Hitta Nemo, fast den började hacka när det var som mest spännande haha ;P

Nej nu babblar jag bara! Tack för ett bra år, tack för en bra nyårskväll och jag HOPPAS verkligen att 2010 blir ännu bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0