Walking on sunshine

Termometern visade -6 när det var dags att traska till jobbet vid 11tiden idag. Så jag pälsade på mig riktigt och tänkte att det är nog för att det är soligt det är så kallt. Men gud, ville nästan slänga av mig alla kläderna när jag gick sen, solen värmde ju som bara den och sånt är man ju inte precis bortskämd med längre! Men NEJ jag klagar inte, solen gör mig lycklig och sprallig ^^ Då får man stå ut med att svettas lite hehe. 

Det blev ingen Thai i måndags det var ju stängt på måndagar! Mest irriterande var ju att vi egentligen visste om det haha. Menmen, det blev en god hemmagjord Kyllingsallad istället. Fick ju umgås med mitt  hjärta också och det är inte fy skam :)
På kvällen stack jag ner till Jeckyll med Jeffan, Anna och Tammy för att fika lite. Det var sjukt varmt där inne! Anna och jag satt och fläktade som att vi hamnat i klimakteriet hahaha! Måste varit för att vi är så heta ;)

Igår hängde jag med Mamma på en långrunda, ut mot hamnen. Men vi kom bort till tarkettkorsningen så fick vi svänga. Det är sjukt jobbigt att gå på oskottade trottoarer och precis varit sjuk så man har kondition som en BigMac! De där sista stegen upp för trappan till ytterdörren, kändes som att jag kommit i mål från Vasaloppet. Haha nej nu babblar jag! Men jag var i alla fall grymt trött!
Framåt kvällningen kom Jeffan och Tammy hit, vi kollade på film inne hos grannen (passar huset och kisen) och åt en massa skit. Prinsessa hette filmen, riktigt bra måste jag säga! Sen snackade vi en massa och åt lite till :P

Imorgon är det dubbelfika som gäller! Först med JohannaK sen blir det hemkomst fika för Sanne och Fanny! Så ja det blir nog en mycket rask promenad ner till stan..

If you can dream it
You can be it
And my fear had no say
At the end of the day
I trust the music to show me the way
I just know
If you can dream it
You can be it
So I'm dreaming away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0