Vad händer med statistiken?

Gick in på statistiken nu och fick en liiten chock, 86 unika visningar?!?! :O Vad händer tänkte jag. Sen när jag seglade in för en rutinkoll på Facebook så jag jag Kajans status: rösta fram Ronnebys vackraste bloggerska 2010!
Dååå trillade femöringen ner haha! Han hade samma tävling förra året, vilken jag underligt nog vann haha! Så jag är väl en veteran i den tävlingen nu.. Undrar varför jag ska vara med igen? Hade hellre lämnat över "kronan" i slutet som på Miss America ;D Nej skämt åsido, men jaja, kul att vara nominerad igen iaf. Tvivlar på att jag vinner dock, för jag tänker nog inte engagera mig så mycket i det. Jag ligger inte sist än iaf, men vem vet, detta året kanske jag byter titel från Ronnebys vackraste bloggerska 2009 till Ronnebys fulaste bloggerska 2010 ;D DET är ju inte fy skam det heller, en titel är ju alltid en titel ;)

Meeen har du lust att rösta på mig så gör det här

Jag menar VEM kan motstå DET HÄR vackra ansiktet? :O 

Kommentarer
Postat av: Jannike

jag röstade på dig :D

2010-02-17 @ 22:19:19
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0