Torsdag 11e i 2a

Efter att ha vaknat ovanligt utvilad och pigg, känner jag mig väldigt glad och sprallig idag. Kommer nog inte bli jobbigt att traska ner till jobbet om några minuter, har lite energi att göra av med :P 4 timmars jobb idag, ganska skönt med tanke på att jag jobbat ganska mycket de senaste veckorna. Men jag tycker det är roligt som fan, I love my job :)

Upptäckte att Lifehouse har släppt ett nytt album!! Åh vad lycklig jag blev när jag såg det, älskar deras musik. Så här är en utav låtarna de gjort video till. Ahme! Nu funkade det inte att ladda upp den?!?! Grrr.. Aja, laddar upp den när jag kommit hem från jobbet istället :P

Nu måste jag sätta fart mot stan! Ha en bra torsdag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0