Take my hand

Godkväll
Jag tror min äckliga förkylning börjar gå på rätt håll nu, har i alla fall fått vara feberfri nästan hela dagen idag (y) Men inatt var jag rätt dålig, hade riktig feber yra! Drömde en massa hemska saker och när jag vaknade la jag märke till flera saker som fick mig att verkligen tro att det skulle hända på riktigt. Läskigt vad feber och drömmar kan spela spratt. Usch :(

Igår kollade jag för första gången i år på Melodifestivalen, vet inte varför jag inte sett de andra deltävlingarna, brukar vara ganska insatt i det annars. I alla fall så tyckte jag att det var bra igår, de flesta låtarna var bra och jag måste säga (utan att bli strypt av vissa) att jag tyckte verkligen om Darins låt! Texten i den var som att den gick rakt in i hjärtat, till och med Pappa tyckte den var bra och DET säger en del! ;P Så screw you Darin-Haters :*

Idag har jag som sagt mått hyfsat bra, men det har ändå varit en slappisdag. TV, dator, film, Tv, dator, film osvosv... Har varit lite nostalgisk och kollat på Eva & Adam haha! Favoritserien när man var liten och Adam var typ drömkillen nr 1 då haha ;) Fick Ben&Jerry's ikväll, jag tror med handen på hjärtat att den glassen kan bota nästan allt! Kände mig mycket piggare efter några skopor av härligheten i alla fall :D

Nu tänker jag gå och lägga mig för imorgon ska jag sätta foten utanför dörren för första gången sen i torsdags! Luncha på Thai med Filip och Timmy, gottigottgott säger jag ^^ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0