Snuvig näsa till salu

Hola!
Jag har skaffat mig en riktig "baouta" förkylning! Mycket opassande just nu. Men förkylningar kommer alltid när man minst behöver dem. Åh andra sidan får jag nog skylla mig själv att jag är sjuk, pga alla snöänglar från i lördagsnatt. Men man kan faktiskt inte hoppa över allt det roliga här i livet :P Filip är också sjuk, ligger hemma i kräksjukan stackarn :( Hoppas han blir frisk snabbt!

Idag har jag jobbat, var ganska hängig och fick springa och snyta mig stup i kvarten, menmen, pengar vill jag tjäna så lite snor får man stå ut med haha. Hoppas inte jag blir febrig och så bara för då kan jag nog inte jobba på fredag och då har jag en heldag :(
Tog hem ett par skitsnygga jeans idag, de var lite dyra men jag kunde inte låta bli! Har inte provat dem än så vet inte om de passar, hoppas de gör det! Eller inte, för då slipper jag göra av med mina pengar haha ;P Men åh andra sidan så blir det ju inget Växjö imorgon, och då hade jag säkert gjort av med den summan iaf.. Mh, vi får se.

Imorgon ska jag försöka pallra mig till stan, har klipptid och jag står inte ut med min hemska utväxt en dag till! Har tagit en akut tid hos Anki, dock hinner hon inte klippa mig då, vilket egentligen hade behövts! Men får ta det en annan gång. På tal om hår så ska jag vara Hårmodell på Brunnen den 3 mars! :D Blev först lite tveksam när Anki frågade, vill inte att de ska klippa av och färga mitt hår. Men sen sa hon att det bara var uppsättning och då var jag inte långsam med att säga ja! Hon ville att jag skulle ha min balklänning på mig.. för den lär jag ju komma i.. ha ha ha. Vet inte om jag vågar testa? Jag har ju till den 3 mars att komma i den om den inte skulle passa, borde ju gå ;)



Kommentarer
Postat av: Kasper

Haha, modelluppdragen bara haglar in nu för tiden ;)

2010-02-19 @ 12:46:03
URL: http://www.kajan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0