Shame on me!

Har inte bloggat på jätte länge ju! Antingen så har jag väl inte haft något att blogga om eller så har jag bara ett roligare liv än att sitta och skriva här? Vad tror ni ;D


Jag jobbar och står i! Hela 5 arbetsdagar denna veckan, inte illa (y) Längtar redan till den 25 februari haha... Till helgen blir det 20års fest hos Linus och det ser jag fram emot en massa. Har beställt TVÅ klänningar från Nelly, kunde inte bestämma mig, men så föreslog min härliga boyfriend att jag skulle ta båda. Så ja så fick det bli! Hoppas att de hinner komma innan lördag och att de passar :O Annars får jag väl gå naken eller nåt..

Hittade lite sommarbilder, åh jag saknar en brunbränd kropp, sol, sommarfester, studenten, balen, studenfesterna, den underbara Kos-veckan och att kunna vara ute utan att frysa! Nej, nu får det vara nog med snö. Jag beställer våren :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0