Kvar i staterna!

Hej alla där hemma! Tänkte bara skriva här för er som inte vet, och troligtvis är helt ovetande om att jag inte flugit hem än :P

I tisdags natt fick jag fruktansvärda magkramper, men tack vare att jag brås på min mor så sa jag inte till nån, väckte inte Melissa utan låg och plågades hela natten i tron att det skulle gå över av sig självt haha. Morgonen efter kunde jag dock inte hålla mig längre och Melissa såg på mig att jag inte mådde bra. Så det bar iväg till sjukhuset där de gjorde en miljon olika tester på mig (så nu vet jag iaf att jag är frisk i övrigt) och efter att ha uteslutit njurinflammation, njursten, cysta osv så sa de att det måste vara blindtarmen. Dock var de inte helt säkra för man kunde inte se på röntgen om den var inflammerad eller ej. Men när kirurgen fick känna på min mage så var han mer eller mindre säker! Så jag gjordes i ording för operation.. Allt gick jätte bra och jag hade världens bästa läkare och kirurgen var superrolig och snäll. Så jag var inte det minsta stressad eller rädd, ville bara få det gjort!
Första natten var väl den värsta men smärta, illamående och yrsel. Man kände sig duktigt hjälplös när man var tvungen att ringa på sköterskan varje gång man behövde gå på toaletten.. Men jag överlevde det, och vid lunchtid nästa dag kom Melissa och Henrik och hämtade mig!

Så nu är jag hemma igen, har mest sovit de senaste 2 dagarna men idag känner jag mig mycket piggare och smärtan blir mindre och mindre :) Så idag är första dagen jag orkat hålla på med datorn, kollat på TV och ätit normalt. Så jag ser positivt på det här nu :) Blir så bra ompysslad så!
På söndag kommer jag få åka hem. Folksam har varit världens bästa och tagit hand om precis allt! Jag ska till och med få åka bussinesclass hem ;)

Saknar alla där hemma som bara den just nu, att vara sjuk och såhär långt hemifrån är inte roligt. Men jag är glad att jag är hos Melissa och Henrik och att detta inte hände när jag satt på flyget hem!
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: jojjsan

blev lite orolig när jag såg på facebook. men tur allt gick bra :D ses när du kommer hem

2010-12-04 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0