Up and running again..

Så var det dags igen, min bloggpaus är slut för denna gången. Skrev sista inlägget i Mars tror jag, så det är väl på tiden nu. Tänkte väl egentligen starta upp den igen först när jag åker till USA för att alla här hemma ska få hänga med på vad som händer borta i Dallas. Men som vanligt med mig när det gäller något roligt och förberedelser måste göras så sätter jag igång lååångt innan det egentligen är dags.. Så nu har jag tjuvstartat, ändrat designen och är igång med skrivandet. Designen är väl inte riktigt klar än, Headern ska bytas ut, men jag har inte photoshop så måste fixa med det först.
Jag tänker inte dra igenom allt som jag missat skriva sen Mars (det mesta finns ju på facebook iaf) för det känns lite väl ambitiöst.. Så jag tänker helt enkelt börja på noll, från och med idag alltså! :)

Idag - Är så gott som arbetsbefriad igen efter en sommar på Shop VM, visst jag är fortfarande extra personal men det verkar inte som att jag kommer hoppa in än på några veckor. Visst, de första 3 lediga dagarna förra veckan var såå sköna, göra lite vad jag vill, kolla på film halva nätterna, sova länge.. osv. Men nu är jag fruktansvärt rastlös!! Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag tänker skaffa mig ett nytt jobb så fort jag får chansen! :O Sen när blev jag såhär rastlös? Aja får hålla tummarna, för jag har en lite plan på G, får se om det blir något.

Som tur väl var kom mitt hjärta Filip hit idag och räddade mig från ännu en rastlös dag! Vi hängde först här hemma ett tag, sen började magen kurra och vi drog ner till Café & Matsal för lite lunch. Ciabatta med chiliräkor Mummma!
Efter det hanns det med en liten runda på stan, var inom jobbet och hämtade hem lite kläder som jag ska prova. Sen fixade vi 20 års present också, för på lördag bär det av till Hasslö för Josses 20 års fest! Filip och jag har kommit fram till att det är si sådär 4-5 helgen vi festar nu.. och inte tar det slut heller! Nästa helg är det kräftskiva i Saxemara, vilket jag iofs ser fram emot för det är alltid lika roligt varje år! :D Så det är bara att bita ihop och festa till det! Man vet ju aldrig när det blir fest nästa gång.

Nej nu börjar detta inlägget bli alldeles för långdraget, klockan tickar och det är dags för mig att ta en kvälls/nattdusch. Konstig tid att gå och duscha på JAG VET men jag älskar att duscha innan jag ska sova, det känns fräscht, that's it ^^
Godnatt dårå!
Oh she used to be a pearl
Yeah she used to rule the world
Can't believe she's become a shell of herself
Cause she used to be a pearl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0