31 Augusti 2010

Kan det här vara sista dagen på sommaren, sista dagen av den sista sommarmånaden av de ynka 3 men uppskattade vi har? Vi får väl se.. Förhoppningsvis är det lite sommarvärme kvar i Texas i November :)

Tog mig ner till stan idag för en fika med Malin, det var länge sen nu :) Åt lite gott på café & matsal. Dock blev vi jagade av ilskna getingar och bytte plats en sisådär 6 gånger! Äntligen har jag hittat någon som fattar att getingar ska man hålla sig borta ifrån, Malin är lika rädd som jag hahaha. Det är verkligen min största fobi och jag skulle göra mycket för att bli av med den!
Det var en trevlig och fnissig fika i alla fall och vi hann även med en liten sväng på stan!

Insåg att tiden runnit iväg och att mamma skulle ha bilen om 10 minuter så jag skyndade mig iväg. MEN så när jag kört en bit så får jag bromsa in för att en bil framför kör ovanligt sakta. Trodde det var en moped som körde framför, men efter att bilen framför svängt av så ser jag att det är en sån där Per-mobil eller vad det kallas! Haha gubben körde mitt i vägen och det fanns inte heller någon möjlighet att köra om, så jag fick ligga där bakom i 20km/h tills efter stationen och rondellen. Inte stannade han för de gående på övergångsstället heller ;) Jag fick mig ett gott skratt i alla fall och kunde inte låta bli att knäppa av en bild!


Nu ska jag slänga på mig lite träningskläder och sticka ner till gymmet för ett efterlängtat Indoor Walking pass! Blir nog 4 träningar denna veckan om inget kommer mellan. Afro igår, Indoor idag, Zumba imorgon och styrketräning på torsdag (y) Man ska börja på topp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0