Jump then fall

Heeej!
Har det varit lite bloggtorka här eller? ;)

På begäran av min pojkvän börjar jag det här inlägget med att säga att Filip har äntligen kommit hem igen! (y) Sååå nöjd? Haha <3

Nu är nog våren här på riktigt, det var verkligen på tiden! No more snow :D Men, jag måste nog erkänna att det var skönt med lite snö för en gångsskull på vintern.. Dock finns det ju en gräns (iaf för vissa) för hur mycket man orkar med. Imorgon ska jag minsann ta premierglassen med Jojje på torget, en mjukglass med tutti-frutti strössel mmmmmm... ^^

Förra veckan kom Malin och Hanna hem från London! Åh jag fick träffa Malin för första gången sen november! Kramade nog om henne 15 gånger haha lilla Malle! :') Sjukt vad jag har saknat henne! Det släpptes en och annan tår när vi fick säga hejdå igen i tisdags. Men de kommer hem till Linns student igen och det är ju snart! Heelt galet att det snart är ett helt år sedan jag tog studenten :O 91orna har en massa student fester nu och det känns inte rätt! Blir lite svart i ögonen alltså haha!

I förrgår hade jag min första körlektion! Har bytt körskola och krabbat, men nu har jag j*vlar kommit igång! Lektionen hade väl kunnat gå bättre faktiskt.. Ny bil, ny person och nervös går inte riktigt ihop haha. Men jag gillar min lärare iaf och hon tyckte jag hade ganska goda förkunskaper, kunde ju varit värre eller hur? ;)

Sitter och lyssnar en massa på Taylor Swift idag, det ger mig härliga vårkänslor av någon anledning.
Den här videon är så sööt haha!


Kommentarer
Postat av: lisa

heja heja sanna :) kör på för fullt nu! :)

2010-04-15 @ 21:59:58
URL: http://lisajosefin.blogg.se/
Postat av: Sanne

naw tack sanna<3 jag är himla glad att det var du med! haha skulle viljat ha kort på det bara!

2010-06-07 @ 23:00:21
URL: http://sannesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0