So far so great

Så var det slut på veckan 41 och tiden går snabbt som vanligt!
Igår var jag som sagt på spa med Malin och Jojje, det var hur mysigt som helst, vi var där i tre timmar nästan sen efter det stack vi till Maxi för att fixa grejer till hemmagjord Pizza och äppelpaj. Väl hemma hos Malin var det mest jag och johanna som skötte matlagningen, malin fick leta resept och lägga tomatpuré på pizzan haha ;D Vi troddee inte vi skulle bli mätta på den pizzan vi gjort så vi gjorde en till.. fast det var mer mättande än vi trodde så det blev inte så mycket ätande av den andra, men Malins pappa blev glad för då fick han lite gott haha!

Sen efter några timmars prat, skratt och fotbollstittande så kom Filip och hämtade mig. Det mesta vi gjorde från och med då tills idag var nog, tv,sova läänge,slappa,mer tv, slappa igen.. osvosv. En riktigt härlig slappdag med andra ord :) Jag tog i alla fall inte täcket i natt men däremot puttade jag ut den stackarn så han fick ligga längst ut på kanten av sängen.. förlåt haha :P :*

Vid fem tiden var det dags för den första Luciaträningen. Våra luciamammor drog i genom alla detlajer vi behövde veta, hur schemat på ett ungefär skulle se ut. Sen sjöng vi alla sångerna. Jisses, nu förstår jag verkligen varför det här kommer behöva så många repetitioner, det är många sångtexter och stämmor att lära sig! Men det kommer nog bli hur kul som helst :)

Nej nu ska jag fira slutet på en bra vecka med något gott, ska se vad jag kan fixa ihop, sen ska jag kolla på 2 fast 2 furious som jag missade igår men spelade in (y)

Got dynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0