What did she say

Hello!
Blev ingen uppdatering igår för jag har jobbat och umgåtts med min eringsbodaprins! ^^
Truth be told så tofflade vi nog denna helgen haha, nån gång måste man ju få göra det. Så vi hoppade festen och vännerna för att se på film, äta en massa onyttigt, busa en massa och ha lördagsmys. Och det var inte helt fel det heller! :)

För er som undrar hur det gick med träningsvärken så kan jag meddela alla skadeglädje-älskare att cykla till jobbet aldrig varit mer smärtsamt haha! Varje tramptag fick jag ur mig ett AOCH!! Men som sagt så är jag ett stort fan av träningsvärk så jag tyckte inte synd om mig själv i alla fall, tyckte mer att jag var duktig ;) Okej, jag kanske klagade litegrann igårkväll men det hör väl till?

Som en vanlig söndag den här hösten, var det Luciaträning idag. Det blir roligare och roligare varje gång vi tränar och det låter bättre och bättre också för den delen! För att citera Frida så låter det ASBRA! Dagens träning inhöll en massa skrattanfall som vanligt (y) Bara tre veckor kvar till julskyltningen och inte alls lång tid kvar till dagen D, då det avgörs vem som blir Lucia! Nervpirrande ;)

Nästa vecka, eller denna veckan blir det visst, kommer inte bestå av så mkt jobb som jag hoppades på men jag har fått en dag i alla fall och det är jag lycklig för :D Annars har jag planerat att träna, övningsköra, umgås med mina härliga vänner och till helgen blir det nog fest! Bra framförhållning ska man ha haha..

Nu ska jag kolla på de sista 2 avsnitten av One Tree Hill säsong 1! Imorgon ska jag tvinga iväg mig till gymmet, träningsvärken börjar avta och så kan det inte va ;)




You lift my feet off the ground you spin me around
You make me crazier crazier
Feels like I'm falling
And I, I'm lost in your eyes
You make me crazier







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0