Whatcha say - Jason Derulo ft Imogen Heap

Imorse gick jag upp med tuppen, kvart över 8! Jag har blivit så duktig med att komma iväg i tid, förhoppningsvis håller det i sig.. We'll see!
Läkarbesöket gick bra, men sen när jag skulle till apoteket låg SJÄLVKLART datorsystemet nere i hela Sverige, så kunde inte hämta ut det jag skulle. Jag och Lisa funderade över hur det gick för människor som behövde hämta ut livsviktig medicin? Helt galet ju! "Nääe tyvärr vårat system ligger nere så du får nog gå hem och dö istället.." Haha nej skämt osido! Men man undrar ju.

På jobbcoachmötet var det nöjda med mig! Hade kommit en braa bit på vägen sa de haha.. Efter det mötte jag upp min babe Lisa i stan och vi gick och åt på Café&Matsal. Dagens pasta med kräftstjärtar och currysås, Mums!! Efter det gick vi och köpte supergod fika på Contan (ibland får man kosta på sig) Fast det blev inte alls dyrt, 25 kr var! Det var så man blev riktigt förvånad!
Stack hem till mig, kollade på TV en stund sen kände vi att det fanns plats för lite fika i magen så vi mumsade på den till en utav favorit filmerna "Into the blue". I den filmen finns det också lite mums ;D

Vid sju tiden var det dags för lusseträning och vi fick belöning idag. Meer fika, pepparkakor, choklad och julmust! Sånt får man när man är duktiga :) Så vi sjöng inte så mycket idag, men vi hann igenom alla låtarna iaf en gång. Vi fick våra egna häften också med en fin framsida med alla oss lussetjejer på.

Imorgon ska jag hänga med Lisa till gymmet kl 10. Bad henne köra ett ritkigt pass med mig imorgon. Hon sa: Ät frukost kl 8 och var beredd på att spy imorgon!  Jisses, bröjar undra vad jag har gett mig in på nu haha, men jag ska bli fit for fight så det är bara att kämpa på och då är Lisa ett jättebra knep att ta till! Min egna personliga tränare haha ;D Hon är bäst!

Här kommer en underbart bra låt! Jag älskar Imogen Heaps låt "Hide and seek" och här är en remix med Jason Derulo! Den är helt gaalet bra :O :D Lätt min favoritlåt just nu!! <3


Kommentarer
Postat av: lisis

hehee du är BÄST :) jag hoppas att du inte spytt ännu ;) men du var jätteduktig!

2009-11-06 @ 12:15:18
URL: http://lisajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0