Röstningen är igång

Mitt egna ansikte var det första jag såg när jag vaknade imorse, tillsammans med 6 andra snyggingars i tidningen. Röstningen för Ronnebys Lucia drog igång idag så nu är det bara att sätta igång och rösta på din favorit hahaha ;)

Igår hjälpte jag Malin med att träna hennes små 6åringar i gympan. De var så söta och det fick både mig och Malin att sakna våra små (läs: stora) tjejer! Åh tänk att få ha dem en hel dag och bara köra en massa roligt, trampett, matta och inte ett ända program, det borde de få slippa ett tag :P Ja det hade varit kul!

Idag har jag och tjejerna varit på utflyttningsfika hos Fanny! Tur att hon inte flyttar så långt, bara till Karlshamn så det blir nog inflyttningsfest sen förhoppningsvis ;D Sen har jag sagt hejdå till Mallan som flyttar till London imorgon, det var inte lika kul :( Kommer sakna henne massor! Hon kommer hem till jul en sväng som tur väl är! Men å andra sidan är jag glad för henne och Hannas skull, de kommer säkert få det svinkul! :)

Imorgon ska jag jobba!! Woho :D Ser fram emot det som tusan! Har fått 2 dagar denna veckan och 4 dagar nästa vecka. Så äntligen kommer det komma in liite mer klirr i kassan. Det gillas skarpt!

Nu tänkte jag kolla på några avsnitt av One Tree Hill! Har börjat om från säsong 1 igen.
Här kommer två pics från tidningen, ni får ha överseende, trots allt en bild tagen på en annan bild haha! Är väl helt ok nöjd med min bild, kunde vart värre xD Gooodnatt!



Kommentarer
Postat av: /M!

Ja, men min kunde då inte varit värren.. Den är redan värst!! =((

2009-11-03 @ 23:17:14
URL: http://maliiin92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0