Peppar,Peppar, Ta i trä!

Idag har jag inte haft någon otur alls Woho :D Så min rubrik passar ganska bra. Lite skrockfull är jag med att säga saker som tex jag har aldrig ramlat, jag har aldrig haft hål i en tand osv. Lite fjompigt kanske, men för några år sedan sa jag till någon att jag aldrig haft några problem med min moped. 20 minuter senare när jag körde någonstans började motorn låta som en motorcykel när jag gasade och vips så gick nån remm som drev motorn eller något, kommer inte ihåg vad den hette, av. Sen dess har jag säger jag oftast "peppar,peppar Ta i trä" när jag sagt något sånt. Tvångstanke kanske ni säger, en försiktighetsåtgärd säger jag ;)

Som sagt, jag har haft en bra dag! Slapp gå till jobbet med sträckt ljumske (stavning?), jag fick skjuts och har inte heller lika ont idag, jobbet gick jätte bra. Det var första gången jag jobbade med en utav cheferna idag. En dam som var inne i affären började titta lite underligt på mig, jag trodde bara det var för att hon inte först vågat fråga om hjälp själv, men efter att jag hjälpt henne med det hon ville och det var dags för henne att betala sina saker utbrast hon: "Du är luciakandidat va?" Haha jahopp tänkte jag nu har Ronnebyborna börjat känna igen en :P Hon var jättesöt iaf, sa att hon tänkte gå hem och rösta på mig med en gång för att jag varit så trevlig och hjälpsam :D Jeanette (chefen) och jag stod sedan och skämtade om att vi skulle sätta upp en stor affisch på mig i skylfönstret för att locka kunder och samla röster. "Kom och se, kom och se! En tvättäkta luciakandidat! Häär på Shop VM" Hahaha, ja det skulle varit något det ;D

Från ett ämne till ett annat! Jag är något irriterad på spotify :O Det märks verkligen att de börjat ta till olika medel för att "tvinga" oss med gratisversion skaffa premium. Den senaste veckan har jag märkt att de plockat bort en massa utav de nyaste albumen bla. Melissa Horns och Snow Patrols :( Dagens ris går till spotify!

Nu ska jag för en gångsskull försöka komma i säng innan tolv slaget. Får se hur det går.. Jag får kasta mig i sängen! Goodnight :*

Everybody needs inspiration
Everybody needs a song
A beautiful melody, when the night's so long



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0