Otursvecka dag 3

I survived day 3, I´m still aliiive. Wohoo!
Dock har jag under min promenad (läs: powerwalk pga tidsbrist) till jobbet lyckats med ännu en olyckshändelse eller vad man ska kalla det. Har antagligen överansträngt en muskel eller sträckt ljumsken. Woopii (y) Började göra ont när jag stressade till stan som en dåre och under dagen har det bara blivit värre. Att stå och sjunga på luciaträningen var inte himmelriket precis.. Ursäkta allt klagande och "tyck synd om Sanna skrivande" men livet har inte blåst medvind för mig denna veckan än sålänge haha! suck.. Jag får börja tänka lite på de fattiga barnen i Afrika helt enkelt! Och imorgon när jag har otur igen så ska jag ta det med en klackspark.. kind of :P

Vi fick våra lucianattlinnen idag!! Precis nysydda, vi är de första luciakandidaterna som kommer få ha dem. Lätt att jag ska märka mitt med "Sanna was here FIRST" haha nej men lite speciellt känns det. Vi fick också veta att kransarna vi kommer ha i håret INTE är gjorda av konstgjorda blad som jag trodde. Utan de är riktiga och vi måste hålla dem levande i fleeera dagar :O Jag kommer ha död på min ju! Det är inte helt utan anledning jag inte har några växter i mitt rum. Det ända jag har lyckats hålla levande var en kaktus!

Nu vill jag ha helg! Jag vill helst att den blir smärt- och otursfri också om det går för sig? Så du som sitter och sticker nålar i min woododocka kanske kan ta en lite paus fre-sön? (a)

Imorgon är det Carpe Diem som gäller! Wish me luck :D

Kommentarer
Postat av: Niko

Taack! Det är toppen. Jag har fått julvik. på åhlens city i stockholm. Det är häftigt :D



hälsa. puss o kram

2009-11-19 @ 09:44:33
URL: http://nikolinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0