Oturen håller i sig

Okej, det var sista gången jag sa "jag känner på mig att nästa vecka kommer bli en bra en". Trust me, it doesn't work!

Skulle duscha innan jobbet i förmiddags och vad händer? Jo, på något konstigt sätt lyckas jag ta sönder det nya duschmunstycket som pappa precis köpt!?! Plötsligt sprutade det inte bara vatten på mig, utan på väggarna, duschdraperiet, taket, ja all over the place :O Förstår inte hur jag lyckades med detta? När jag sen skulle föna håret passade fönen självklart på att lägga av när håret var halvtorrt. Och nej, den var inte överhettad och stängdes av pga det, har provat sätta igång den senare idag :(
Alltså jag fattar inte vad det är som händer haha, det är bara tisdag och hitills har jag drabbats av 4 oturssaker :O Den här veckan lär bli spännande om det fortsätter såhär haha, kom och hjälp mig någon!

Något positivt med den här dagen är iaf att jobbet gick kanon. Det var riktigt lugnt idag, lite drygt emellanåt men absolut inte långtråkigt. Åh praktikanten där ska kolla ut balklänning och sånt nu och har börjat planera sin student. Snacka om att jag blir avundsjuk när hon pratar om det! Vill också ta studenten!! Igen.. Tänk att få gå på alla fester, balen, springa ut för munktrappan, åka på lastbilsflaket... osvosv Åh, det var tider det :)

Imorgon tänker jag traska till jobbet! Hade kunnat låna brorsans militärherrcykel MEN ungefär i stunden pappa sa att man måste bromsa hårt så såg jag bara skrubbsår framför mig.. Så jag hoppar nog det. Det får bli lite morgonpromenix istället!

Nog om min otursvecka för idag! Får se vad morgondagen har för trevligheter att erbjuda mig ;) Den som lever får se. Om jag överlever vill säga..



Sannes sminkning från igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0