Leeedig

Hejsan svejsan!
Jag har inte skrivit här på ett tag, men nu är jag här! Hoho..

Igår kännde jag av studenten på riktigt för första gången! Det var mösspåtagning i skolan som jag faktiskt var med och arrangerade efter många missförstånd och sura miner haha. Vi började morgonen hos Malin för att käka frukost tillsammans jag och mina brudar <3 Kl halv 8 var jag på Willys och köpte frallor och det var typ jag och tre till i hela affären kändes det som haha. Det åskade något så in i bomben och trots paraply var jag dyblöt om benen när jag kom fram till Malin! Det var supermysigt i alla fall, storfrukost borde göras oftare ;P Själva mösspåtagningen var inte lika "stor" som jag väntat mig men den var ändå kul. Efter det stack vi ner till J&H och tog oss lite kallt att dricka i sällskap av en massa andra treor. Varje gång en 1:a eller 2:a gick förbi började det skrikas och sjungas. Så dagen var lyckad!
På kvällen var det studentfest med rocktema och vi var hos Therese med estetarna, förfesten var också väldigt lyckad. Studentfesten var helt ok, jag hade i alla fall jätte kul men mina vänner försvann en efter en, lite dåligt tycker jag faktiskt men ibland känner man inte för att stanna kvar och då ska man nog inte göra det heller haha ;P Resten av kvällen förblir nog oskriven det är nog bäst så, Sanne fick i alla fall utså några halvförvirrade sms hahaha ja jisses alltså!

Idag har vi haft släktkalas här hemma för mig och brorsan, det var typ hälften av alla som kunde komma, så det var ju lite synd.. Men det var ganska skönt också för jag var rätt seg hahaha. Tackar alla mina underbaringar för blommor och presenter :D <3

Nej men oj vad långt inlägget blev! Nu är det nog dags att dra något gammalt över sig och sova hehe. Godernatten!
PS: Önskar mig sol och värme imorgon så att jag kan pressa hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0