1 maj

Tjoflöjt!
Igår var det valborg och vi började kvällen med grillning hos Malin, det var supertrevligt med en massa härligt folk! Sen bar det av till annan fest och det var lite halvdrygt i början, men sen kom jag på att fan, det blir vad man gör det till så resten av kvällen hade jag det kul :) Hade dock liiite problem med min sjuka pollenallergi så det slutade med att jag fick stifta bekantskap med Tammys astmamedicin Putte ;D Årets valborg var hundra gånger roligar än förra årets det är en sak som är säker haha!

Idag vaknade jag vid 11 tiden, hyfsat pigg och inte det minsta bakis (y) :) Slöade bara hemma, sen bar det av till kuggeboda för kusin Towes 18 års kalas! Det var trevligt som vanligt och vi har planerat en massa inför mimmis och min student!! :D:D Vi har fixat vad vi ska ha för mat sen har mimmi och jag skrivit våra inbjudningar som vi ska skicka ut till släkt och vänner! Blev askalas :) Längtar <3

Imorgon blir det plugg och på kvällen fest och jag är lite extra sugen på att gå ut imorgon ;)
Nej, nu ska jag nog hoppa i säng så man kan vakna på topp! Nattinatti :)

Because you look so fine and I really wanna make you mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0