Jumper och Chinafood

Sov bort hela förmiddagen idag igen, hade inte Tammy skickat sms hade jag nog sovit än haha..
Fika hos Malin stod på schemat och den tidsoptimist som jag är så kom jag självklart senare än den utsatta tiden men lagom till att kladdkakan var klar, så det var bara att hugga in ;)
Efter några timmars skitsnack blev alla hungriga igen och efter många om och men så blev det kinamat, sjukt gott, har inte ätit det på över ett år! Så även om plånboken blev lite sur så var det värt det haha!
Sen blev det film Jumper, har haft den hemma länge men aldrig sett den, dumt av mig för den var asbra :)

Imorgon blir det projektarbete, för nej, jag kom inte så långt igår. Inledning och syfte sen tyckte jag att jag gjort mitt för dagen! Måste bli bättre på framförhållning!

/Later



BTW så rösta på mig höhöhö Kajan

Kommentarer
Postat av: Veronica

hello there gorgeous! ^^ ja du har så rätt så! :P men eftersom jag inte bryr mig så hoppas jag Du vinner skiten! ^^

2009-02-20 @ 10:44:16
URL: http://vonkii.blogg.se/
Postat av: tammy

haha heje, jag röstade på dig;);)

2009-02-20 @ 16:03:51
URL: http://tammyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0