You can hang with me

Har nog kommit in i en lite ond cirkel igen, har svårt att stiga upp på morgonen! Men varför stiga upp tidigt när jag ändå inte har någon tid att passa? Ååh börjar bli trött på detta nu faktiskt. Men det är inte så lätt att hitta jobb nu och sen säga: Åh tack så mycket för jobberbjudandet, hoppas det är ok att jag ska åka iväg i 5-6 veckor? Kapisch! ;)
Jaja vi får väl se, blir förhoppningsvis några inhopp på Shop VM i alla fall.

Tränade för tredje gången denna veckan! Så duktig jag känner mig :) Bort med fett och fram med muskler! Idag styrketränade jag med Frida, hon är en av mina tappra gymkompisar! Alltid lättare att komma iväg när man vet att man slipper träna själv. Så imorgon hoppas jag på en härlig träningsvärk som jag kan gå och klaga över, fast att jag egentligen älskar den ^^

Växjö trippen blir av och imorgon kl 10 drar jag, Sanne, Frida och Anna upp och hälsar på vår lilla Fanny! Höstjacka och skor står högst på min shoppinglista, sen får vi se vad för annat smått och gott som kan slinka ner. Bik Bok finns ju trots allt inte överallt, så man får ju passa på ;)

Dags att torka till håret, sen ska jag dyka ner under täcket och lyssna på lite gosig musik.
Godnatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0