The writer

Här sitter jag och luktar stekt fläsk! Tyckte jag var lite väl blek för september månad så jag tog med mig lilla far och slängde mig i solariet några minuter och fy tusan vilken turbo det var, kändes som att mitt ansikte skulle brännas rejält! Men nu är jag lite finare och brunare än innan ^^

I morse kom min pojk hit redan halv 10, han skulle till en jobbcoach och jag skulle till jobbet för ett "fotojobb", en reklam kampanj i Comersen. Så jag fick pälsa på mig jacka, mössa och halsduk och säga cheeese haha.  Efteråt kom Filip ner till stan och vi strosade runt lite, luktade på så många parfymer att det satt kvar i näsan en lång stund efter. Hela Ronneby doftade av en salig blandning av goa dofter! Vid 12 tiden blev det lite lunch på Café och matsal, jag tog min favvis som vanligt, chiliräkor :) 

När pappa kom hem från jobbet så tog vi oss i kragen och åkte ner till stadshuset för att att rösta i riksdagsvalet! Jag är inte jätte insatt, men jag vet i alla fall hur jag INTE vill ha det haha ;) Landsting var ju duktigt svårt, jag har verkligen noll koll när det gäller det! Men men, jag röstade i alla fall och var inte en så kallad soffpotatis!

Snart är det dags att kolla på Idol! Malmö ikväll också, dock hittade jag inte mig igår, men har spelat in så ska kolla in det lite mer noga när de filmar kön ;P Min röda jacka lyser ju rätt så bra, men det fanns 1000 likadana jackor... Aja, no big deal, jag var där och sitter inte och ångrar mig nu för att jag inte sökte! Så det så.

Har fastnat för en artist som heter Ellie Goulding! Har aldrig hört talas om henne innan, men snubblade över några klipp på you tube. Diggar hennes stil, ton och accent. Hon är cool :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0