Sjukis

Vaknade upp med en mindre omtyckt kompis idag, Fröken Feber! Synd att man inte bara kan klicka bort henne, eller ogilla som på Facebook.. Nej det är en klängig en!
Så min tisdag var som upplagd för slapp och sängläge, har bara softat och spelat sims 3 hela dagen typ. Höll på att bli tokig av brist på underhållning så jag dammade av mitt gamla älsklingsspel :) Dock har min CDläsare, eller vad det heter, fått fnatt igen och jag fick skicka in skivan 7 gånger innan den kunde läsa den.. suck. Jag känner på mig att min dator håller på att göra sig redo för en krasch, så imorgon måste jag nog lägga över de saker som inte sparats till hårddisken för säkerhetsskull.

Vid 7 tiden ikväll ringde lillebror hem för han hade ramlat i Ronneby ån när han och några kompisar fiskade. Stackarn var bara rädd att mamma och pappa skulle bli arga för att hans mobil gått sönder. Det ju kunde gått mycket värre än så, det är väldigt strömt i den ån på vissa ställen och hade han ramlat någon meter längre ut kanske han inte hade lyckats ta sig upp. En mobil kan man alltid ersätta, inte en bror. Så jag är en väldigt lättad storasyster just nu :)

Nu är det nog dags att hoppa i säng, ska till massören imorgon och det behövs kan jag säga, mina axlar håller på att ta kål på mig! Måste ringa läkaren också, för något är riktigt fel med min vänstra axel. Den knakar, gör ont och känns som att den sitter fel på något sätt :( Alla i min omgivning är ganska trötta på mitt konstanta knakande med den hit och dit haha så nu är det dags att kolla upp det här!         Nattinatti :*


Heey snygging, kommer du hit ofta? *blinkblink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0