Awake my soul

Hellu!
Igår kväll träffade jag mina goa gummor för kanske näst sista gången på obestämd tid.. :'O Vi satt hemma hos Sara och brudarna skulle dra in till Karlskrona och röja lite. Jag kände mig fortfarande krasslig så jag hoppade utgången, men jag var där och fick umgås lite med dem :) Sju min i elva så kom de på att oj nu är det bråttom till tåget som går prick. Så alla slängde sig in i bilen så fick Linn och jag rallyköra för att de skulle hinna, man fick inte vara rädd att ta ut svängarna kan jag säga haha.

Inatt vaknade jag upp och trodde det var maginfluensa på gång, men som tur är blev det inte så. Dock har jag konstant mått riktigt illa sen igår natt, fattar inte vad det beror på. Eller jo jag har mina aningar... Får hoppas att det bara är kroppen som ska vänja sig och att det går över inom några dagar, annars är det faktiskt inte värt det! För så här vill jag inte må i 2-3 månader!  Fan också, detta som började så bra!

Nu skriver jag bara en massa onödig text i början här och babblar på en massa om ingenting så att inte pojkvän kan skumma igenom allt bara för att han hittar sitt namn så lätt ;) Mohaha.. Iaf pojkvän kom och hämtade mig vid ett tiden och vi åkte ner till stan och lunchade lite, idag blev det pastasallad för pojkvän (irriterande va gubben mohaha) och pizza för mig. Sen gick jag och pojkvän till spelbutiken och kikade litegrann, sen släppte pojkvän av mig hemma igen. Såådärja, nu var det färdigskrivet om gosiga pojkvän för denna gången ;D

Vid 3 stack jag och fikade med Viccy och Rebecca på Andra våningen och jag drack kaffe IGEN! :O Har nu druckit kaffe 3 gånger de senaste 2? veckorna och jaa jag gillar det.. Men jag tänker inte bli en heltidsdrickare, bara på fika och lite sådär ;)

Vid 7 tiden stack jag, pappa och joakim in till mamma i Karlskrona, det var 100 års jubileum på Mio. Vilket mina kära päron trott att de informerat mig om men icke, kom som från en klar himmel halv 6 haha menmen, det var bara att köra in! Och vilken chock vi fick! Det fanns knappt en ända plats på hela parkeringen! Och precis knökat inne i affären man fick armbåga sig fram :O När vi kom hade ca 600-700 passerat ingången.. Så det var kul att se. Stackars Mami, stod där i kassan superstressad med en milalång kö och hann inte ens säga hej till mig haha <3 

En händelserik dag idag (y) och det blev ett föör långt inlägg, men nu är det sovdags. Hoppas att jag kan sova bara och inte mår skit som i går natt... Annars får jag väl klaga och tycka lite mer synd om mig själv i nästa inlägg, för det vet jag att ni vill höra hehe ;) NattiNatti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0