Helgen i korthet

Min helg har varit tippentoppen. Åkte med Filip hem i fredags, där fixade vi till världens godaste kycklingsallad med världens godaste sås! Sen bjöd vi över John på middag och vi fick mvg :D Efter maten spelade vi en massa Band Hero, det gick lite bättre denna veckan. Dock suger jag fortfarande på trummor så dem låter jag bli! Att slå i otakt är inte min grej, det är helt omöjligt haha!

I lördags gjorde vi inte allt för mycket på dagen, spelade lite mer Band Hero sen låg vi bara på soffan och kollade på How I met your mother, bland annat. På kvällen stack vi in till Karlskrona och älskade "Stars and Stripes", min absoluta favorit restaurang just nu. Där käkade vi goda hamburgare sen nachostallrik till efterrätt, gratis biopopcorn fick man också! Mumma säger jag :9  

Efter det åkte vi till Hoby och ljuvliga Rosengården, där det hölls Damlagsfest. En massa goa, glada och fulla fotbollsbrudar. Ibland är det kul att bara sitta vid sidan om och hänga med i vad som händer haha, många tosigheter vill jag lova. Vid 2 snåret kände vi att det var dags att åka hem, och väl hemma möttes vi av en underlig syn på köksbordet. En halväten brödskiva, utspridda 20- och 50-lappar och söndertuggade tandpetare... Hmmm.. Vem är skyldig till detta om inte min lillebror. Vi smög till hans rum för att hitta en snarkandes festprisse som somnat med TVn på. Vi fick oss ett gott skratt vill jag lova! Lilla lillebror <3

I går åkte vi hem till Filip igen, lagade nachos tallrik eller vad man ska kalla det. Såg på mer How I met your mother, har verkligen fastnat i den serien! Sen kollade vi på Transformers, hade inte sett den innan men jag älskar ju actionfilmer så det var verkligen en film i min smak :) Sen var det i princip hopp i säng med en gång för lille Fille skulle upp och jobba på måndagsmorgonen.

Lånade bilden av fina Moa, hoppas det är ok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0