Dallas day 5

Godförmiddag :) Kan väl börja med att meddela att det bara är 6 timmars skillnad mellan Sverige och USA nu i några veckor framåt :D

Även gårdagen började med träning, vi provade på pilates och jag gick in med inställningen att detta kan ju inte vara så jobbigt. Jag hade fel, fel, fel! Jag orkade inte ens köra passet fullt ut, utan var tvungen att smygvila lite emellanåt! Det var inte jobbigt konditionsmässigt, men jag hade mjölksyra i varenda muskel! Så idag är jag ganska öm kan jag säga.

Resten av dagen var ganska händelselös, satt mest och väntade på att det skulle bli kväll för då skulle vi åka iväg till Nick's band competition. Melissa och jag åkte och hämtade en utav hennes väninnor, hon bodde i ett område som heter Starwood och jag ni hör nog på namnet hur de husen (slotten) såg ut! Så nu har jag äntligen fått se mina Hollywood hus på riktigt ;D
Väl på plats så var jag ju tvungen att köpa en Hot Dog och läsk bara för att! Måste göra allt på det Amerikanska viset, så där satt vi på en läktare full med folk och på fotbollsplanen nedanför spelade den olika orkestrarna för fullt! Att vara med i orkestern är jätte stort här i Texas så de här tävlingarna är enorma! Det är jättemånga ungdomar som är involverade i bandet och det är ganska stor skillnad mot lilla blåsorkestern hemma haha :D (Lisa du skulle älskat detta!) Tävlingen var ca 4 timmar lång, så man hade lite ont i rumpan sista timmen, men det var jätte kul att kolla på! Nick's skola (Frisco Highschool) kom på fjärde plats och de fick många andra priser bland annat för deras trummor.

Vid klockan 10 ringde min svenska mobil och vilka är det om inte Filip, Rickard och Linus! Fulla och glada haha! Tyvärr hörde jag inte riktigt vad de sa för ljudnivån på stadion där jag var, var ganska hög. Så jag fick lägga på, men jag skrattade ganska gott åt tokstollarna när jag lagt på! ;)

Efter tävlingen åkte vi till Sonic och åt lite sen var det hem och bums i säng för jag var dödstrött! 




1. Massa gula skolbussar ;)
2. Stadion där tävlingen hölls
3. Solnedgång i Frisco
4. Nick's band uppträder
5. Nick's band uppträder
6. Alla skolor uppradade innan prisutdelning

Kommentarer
Postat av: Sanne

Verkar som att du har det bra Sanna:)

2010-10-31 @ 19:15:12
Postat av: Sara

Alltså Sanna, jag kanske är trög men jag hänger inte med vilka alla människor är.. :P kan du inte typ skriva ett inlägg och berätta vilka som är vilka? haha, vilka du bor hos, vilka du jobbar hos och vilka som tillhör var :P det är så roligt att läsa, men fattar inget av namnen :P

2010-10-31 @ 20:49:23
Postat av: Sanna

Sara: Okey visst det ska jag göra :) Så du kan hänga med lite bättre ;D

2010-11-01 @ 17:42:23
URL: http://sannapolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0