4 dagar kvar

Full fräs hela dagen lång!
Började med en svinkall cykeltur ner till stan, det kommer ta lång tid innan jag vänjer mig vid kylan kan jag säga! Fick mig en riktig helrenovering av ryggen hos massören så nu känner jag mig fri igen. Sen vidare till stan och sprang en massa ärenden, man tror alltid att man har handlat allting, men det har man aldrig! Sprang in med en blomma på jobbet och fick mig ett par goa hejdå kramar :) Seen vidare upp mot inspiration där jag hittade en jätte fin sten där det stod "älskade mormor & morfar" på, köpte den och gick hem till mormor och morfar och åt lunch! Alltså jag ska vara helt ärlig och säga att jag har nog världens bästa morföräldrar och jag måste vara världens mest bortskämda barnbarn någonsin! :O Ja, så känns det i alla fall just nu! Jisses säger jag bara.. <3
Vid halv 4 tiden stack jag bort till salongen och fixade äntligen till mitt risiga hår! Anki fick ta ganska mycket på längden för topparna var så slitna.. men det känns så himla skönt :)

När jag var klar hos frissan fick jag lite dötid över så jag gick en runda i gallerian innan jag mötte Malin och Jojje vid café och matsal. Där satt vi och käkade fin middag och pratade en massa. Jojje gick lite tidigare men Malin och jag stannade till stägning! Massa skratt och prat om gamla minnen. Sen var Malin gullig och körde hem mig så jag slapp cykla i det iskalla regnet! Fick mig säkert än 3-4 kramar innan vi tillslut sa hejdå haha :)


Nehe om man skulle hoppa i säng så man orkar upp och packa färdig imorgon. Jag vet jag har skrivit att jag har packat hela veckan, men i det ordet räknar jag in: tvätta, välja kläder, köpa grejer jag behöver ha med mig osv.. Imorgon ska jag faktiskt vika ihop allt och lägga det i resväskan haha xD Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0