Förlåt..

för den dåliga uppdateringen! Förstår att endel utav er har blivit lite oroliga, men allting är bra med mig. Det har bara varit mycket att göra och full rulle hela tiden så jag har inte haft tid! Hoppas ni förlåter mig? ;)

Vad har hänt sen sist jag skrev? Jag har varit på en massa band competitions, jobbat lite, shoppat lite.. osv. Jag var på min första "Pep Rally" i fredags! Varje fredag innan skolornas fotbollsmatcher så samlas alla skolans elever i gympasalen för att hejja på varandra, presentera fotbollsspelarna, cherleaders visar upp sitt program, orkestern spelar och en massa annat. Det är liksom till för att alla ska bli peppade inför en match! Det var jätteroligt att se och det kändes som att jag förflyttats direkt in i en amerikansk highschool film.
Senare på kvällen fick jag se min första fotbollsmatch, amerikansk fotboll är inte så jätteintressant egentligen och reglerna är fruktansvärt komplicerade och invecklade, men jag tror jag hajjade hur det gick till! :P Det var roligare i halvlek när det var dansuppvisningar och musik :) Men ändå riktigt häftigt att se!

Igår (lördag) åkte vi till ett ställe som hetta FlowerVain, för att se Nick's sista trumm-tävling. Tyvärr placerade de inte så bra för några i bandet misslyckades lite under själva uppvisningen. Förra året så vann de hela tävlingen, så de är riktigt duktiga annars! På kvällen stannade vi bara hemma och kollade på TV, hade en utav vovvarna i mitt knä under hela kvällen, hon sov så gott så :)

Steg upp tidigt idag, tidigare än jag trodde för inatt ställde vi tydligen om klockorna här borta också, så jag satt och ät frukost halv 9 och resten av familjen Ax undrade vad fasen jag gjorde uppe så tidigt. Tyckte väl det var lite konstigt att det bara var jag som var uppe ;P
Sen åkte jag en vända till köpcentret men jag köpte inget idag. Vet inte men vissa dagar hittar man ingenting och andra dagar hittar man allt och lite till! :P Efter det åkte vi ut till en Outlet i Allen. Jag tänkte först att jag vill inte åka till en outlet! Men när vi väl var där, det är inte som kosta outlet precis utan det var faktiskt som riktiga affärer, inga kvarblivna plagg som ingen vill ha.. Så vi ska åka tillbaka dit någon dag för vi hann inte gå i alla affärer då det var otroligt stort!
Ikväll lagade Henrik en supergod middag, grillad lax och potatis (ja det var faktsikt lite gott med potatis efter all snabbmat haha). Var med om min första bordsbön ikväll också!

OJ shit vad rädd jag blev nu! Lillhenke kom precis in och sa godnatt och när jag vände mig om för att säga godnatt så hade han en jätte läskig mask på sig!! Hahaha jag höll på att trilla ur stolen! :O Han ska få imorgon!

Jag ska nog också gå och lägga mig nu, lägger upp lite bilder imorgon :) Kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0