Dallas 9 november

Hej på er :)
Jag har varit lite halvsjuker idag också, så det har blivit en dag framför datorn och TVn. Pratade lite med endel goingar hemifrån! Blir glad över att så många frågar hur jag har det, saknar mig och frågar när jag kommer hem haha. Sånt värmer alltid :)

När Melissa och jag varit och hämtat upp lillHenke i skolan så åkte vi och kollade in ett "Model Home" nära familjen där jag jobbar. Det är som ett inrett, superlyxigt visningshus som är öppet för allmänheten. Oh gosh säger jag bara, Cribs på MTV kan slänga sig i väggen ;) Jag har varit och sett the real deal! Haha nej, men underbart vackert hus helt enkelt!
Passade Martin som vanligt mellan 4 och 6, idag var vi ute med vovven och sen spelade vi bland annat lite biljard. Kan ju säga att jag förlorade ganska hårt! Sen kollade jag lite på TV innan Henke kom och hämtade upp mig.

Tyvärr har jag nog inget mer roligt att berätta om idag, då jag inte har gjort så värst mkt. Håll tummarna för att jag är frisk imorgon. (Mamma och pappa ni behöver inte oroa er, jag blir bra ompysslad!) <3 Natti Natti!



1. Dragkamp med Dupont
2. Min TV kompis
3. Keligare vovve får man leta efter, helt underbar! :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Det är så kul att du skriver varje dag, alltid lika spännande att läsa och du känns inte så långt bort då :) Men glöm inte att komma hem ändå! :) Puss :*

2010-11-10 @ 20:33:56
Postat av: lisa

fy gå inte å bli sjuk nu damen! skönt att du kan slappa och ta det lugnt lite ibland med :) det behöver man! PUSS <3

2010-11-11 @ 12:45:48
URL: http://lisajosefinbloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0