Dallas 8 nov

Hey ya'll!
Haha alla häs i Texas säger "Ya'll" till en massa saker, istället för "you all". Det är ganska roligt, det är bara i Texas de säger så :P

Vaknade upp och kände mig inte helt hundra idag, huvudvärk, febrig och lite annat smått och gott.. Så jag orkade inte pallra mig iväg till gymmet. Istället slängde jag mig i soffan och kollade på "Soap Net" en kanal där det bara går en massa såpor, så jag såg både OC och One Tree Hill, två utav mina favoriter :) Efter att jag ätit lite lunch kände jag mig bättre och Melissa släppte av mig i köpcentret så jag kunde får pengarna tillbaka på ett par skor som jag köpt men jag betalt för mycket för. Sen åkte vi till till jobbet och idag var det housework som gällde då Martin var ute och red. Har putsat fönster och vattnat blommor idag, Melissa fick hjälpa mig lite med fönsterputsningen för jag fixade inte de här amerikanska fönstrerna, de har typ nät på utsidan som man måste plocka bort för att komma åt själv rutan! Så det var tur att Melli var där och kunde hjälpa mig :)

Ikväll skulle Melissa möta upp sina vänner från Richerdsen, orten där de bodde innan de flyttade hit till Frisco. Jag hängde med och alla möttes upp på en mexikansk restaurang. Det var jätte gott, men det kändes som att min tunga brann haha. Melissas vänner var galna! Fast att alla passerat 40 var de som tonåringar och de snackade om en massa skvaller, skrattade och var allmänt högljudda. Hur härliga som helst! Det var kul att träffa lite "vanligt" folk, för många här i Frisco är lite, vad ska jag säga, överklass. Det finns mycket de inte pratar om, vissa är super religiösa, de är helt enkelt lite väl duktiga eller vad man ska säga. Visst alla jag har träffat här är hur goa och trevliga som helst, men inte riktigt lika "lätta" eller vad man ska säga. Lite svårt att förklara.
Det var en trevlig kväll helt enkelt och på hemvägen visade Melissa mig var de bodde innan de flyttade hit till Frisco. Ett supergulligt hus, synd att det var mörkt bara för man kunde inte se det så bra.

Så såhär lagom tills ni ska stiga upp hemma i Sverige och gå till jobbet/skolan så tänker jag krypa till kojs och hoppas på att jag är fullt frisk imorgon! :) Godnatt på er :*



Kommentarer
Postat av: farshan o broshan

Krya på dig Sanna! här är det 25-30 grader varmt och vi är ute med båten varje dag!;)

2010-11-09 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0